aryatehran

وبلاگ انحصاری مجتمع فنی آریاتهران و گروه فنی و مهندسی آریاتهران

aryatehran

وبلاگ انحصاری مجتمع فنی آریاتهران و گروه فنی و مهندسی آریاتهران

  • ۰
  • ۰

 

اگر پکیج شما دارای چراغ پیلوت است، چک کنید که روشن باشد. در صورتی که خاموش شده است، از دفترچه راهنمای دستگاه خود برای روشن نمودن دوباره آن کمک بگیرید. ممکن است برچسبی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دستورات لازم بر روی آن نوشته شده باشد.

در صورتی که پکیج شما چراغ پیلوت ندارد و علائمی هشداردهنده و یا کدهای خطایی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شوند، با ریست نمودن دستگاه ممکن است مشکل شما حل شود. در صورتی که هیچ کدام از اقدامات بالا در رفع مشکل شما موثر نبود، زمان آن است که با تعمیرکاران باتجربه تماس گرفته و از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

آیا برای حل مشکل پکیج دیواری خود به کمک احتیاج دارید؟

درصورتی با فقدان گرما و نبود آب گرم مواجه شده و با پکیج معیوبی سر و کار دارید، هرچه سریعتر با همکاران ما با شماره ۵۴۵۸۴-۰۲۱ تماس حاصل نموده و یا از طریق فرم های قرار داده شده مشکل خود را ثبت نمایید. همکاران ما در اولین فرصت ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را از شما دریافت خواهند نمود تا در سریع ترین زمان ممکن یکی از تعمیرکاران با تجربه و متخصص شرکت در زمینه تعمیر و سرویس پکیج دیواری را به درب منزل شما بفرستند. 

 

گرم نشدن آب توسط پکیج دیواری و تعمیر پکیج بوتان

گرم نشدن آب توسط پکیج دیواری و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

گرم نشدن آب توسط پکیج دیواری و تعمیر پکیج

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • arya terhan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی