aryatehran

وبلاگ انحصاری مجتمع فنی آریاتهران و گروه فنی و مهندسی آریاتهران

aryatehran

وبلاگ انحصاری مجتمع فنی آریاتهران و گروه فنی و مهندسی آریاتهران

  • ۰
  • ۰

یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری، خاموش شدن آنها به صورت ناگهانی است. ممکن است این اتفاق هر چند دقیقه یکبار و یا چند ساعت یکبار اتفاق بیوفتد.

علت خاموش شدن پکیج به صورت خود به خود، به وجود چندین سوئیچ ایمنی برمی گردد که در صورت بروز مشکل و ایراد در کارکرد پکیج فعال شده و برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک همچون انفجار و آتش سوزی پکیج را بلافاصله خاموش می کنند. اما علت خاموش شدن ناگهانی پکیج را می توان یکی از موارد زیر قلمداد کرد:

 

یکی دیگر مشکلات رایج پکیج های دیواری، روشن نشدن آنها به دلایل مختلف است. یکی از دلایل روشن نشدن پکیج، گرفتگی لوله ها توسط هوا یا رسوب است. علاوه بر این ممکن است به دلیل تنظیم نبودن فشار پکیج، دستگاه امکان روشن شدن را نداشته باشد. ایراد در شمعک و مشعل پکیج و یا گرم شدن بیش از حد آن نیز از دیگر علل روشن نشدن آن می باشد. برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه رفع مشکل به مقاله علت روشن نشدن پکیج مراجعه کنید.

 

مشکلات رایج پکیج دیواری و تعمیر پکیج بوتان

مشکلات رایج پکیج دیواری و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

مشکلات رایج پکیج دیواری و  تعمیر پکیج

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • arya terhan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی