aryatehran

وبلاگ انحصاری مجتمع فنی آریاتهران و گروه فنی و مهندسی آریاتهران

aryatehran

وبلاگ انحصاری مجتمع فنی آریاتهران و گروه فنی و مهندسی آریاتهران

  • ۰
  • ۰

 

با وجود اینکه خرید یک پکیج دیواری جدید که کارایی و راندمان عملکرد بالاتری نسبت به نمونه قدیمی شما دارد امری منطقی می باشد، لازم است که میزان هزینه لازم برای خرید و نصب پکیج جدید را نیز در نظر داشته باشید. لذا در صورتی که پکیج دیواری شما دچار مشکلاتی فنی گردیده است، ممکن است انجام تعمیراتی ساده منطقی تر باشد. توصیه ما تماس با متخصصان باتجربه برای ارزیابی سیستم و ارائه راهکارهای پیشنهادی برای رفع مشکل شما می باشد. همچنین می توانید مشکلات به وجود آمده برای پکیج خود را در سایت ما جستجو نموده و از دلایل اصلی خرابی دستگاه خود باخبر شوید. ممکن است مشکلات دستگاه پکیج شما که باعث شده است به فکر خرید یک دستگاه جدید باشید، توسط یک سرویس تعمیراتی ساده حل گردد و هزینه گزاف خرید یک دستگاه جدید را برای شما به همراه نداشته باشد.

ممکن است تاکنون برای گرمایش خانه خود از سیستم های شوفاژ مرکزی یا موتورخانه و یا بخاری های گازسوز استفاده نموده اید و یا برای تامین آب گرم مصرفی خود از آبگرمکن و دستگاه های مشابه استفاده نموده اید. در این صورت لازم است تا از مزایای استفاده از پکیج و برتری های پکیج نسبت به سیستم شوفاژ و آبگرمکن ها صحبت کنیم.

پکیج های دیواری که از رایج ترین و معمولترین پکیج های مورد استفاده خانوارهای ایرانی است، دستگاهی کوچک در ابعاد و سایز مناسب بوده که میتواند بطور همزمان گرمایش منزل و نیز تامین آب گرم مصرفی شما را پوشش دهد. پکیج های نسل جدید از قابلیت های بالایی چون سیستم های حفاظت در برابر یخزدگی، راندمان حرارتی بالا، سنسورهای هوشمند عیب یابی و فنها و دودکش های دوجداره برای تامین اکسیژن احتراق و خروج دی اکسید کربن برخور دارند.

 

 

راهنمای خرید پکیج دیواری تعمیر پکیج بوتان

راهنمای خرید پکیج دیواری تعمیر پکیج ایران رادیاتور

راهنمای خرید پکیج دیواری تعمیر پکیج

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • arya terhan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی